Jesień idzie przez Park... Ujazdowski


Dziś zdałam sobie sprawę jak dawno mnie tutaj nie było. Ostatnio moje życie pędzi tak szybko, że nie mam czasu przenieść moich przemyśleń i wrażeń do przestrzeni internetowej. Korzystając z tego, że spędzam w pociągu aż 5 godzin, chciałam pokazać Wam najnowsze jesienne zdjęcia zrobione przez moją ulubioną fotografkę. Tym razem sesja odbyła się w magicznym Parku Ujazdowskim. Pogoda tego dnia była wymarzona, a cudowny park skąpany w słońcu idealnie kontrastował z moją czerwoną sukienką. Piękne złociste kolory, które można zobaczyć na zdjęciach są dla mnie jednym z niewielu powodów dla których zaczynam kochać jesień. Zachęcam do obejrzenia zdjęć i podziwiania talentu tej wyjątkowej pani fotograf, a już niedługo przygotuję dla Was dłuższy post podróżniczy :)


















Komentarze