Wyjątkowa kolekcja Orsaya na specjalne okazje

Sezon ślubny zaczął się na dobre. Jeśli jesteście na etapie poszukiwania pięknej, efektownej, a zarazem eleganckiej sukienki, koniecznie sprawdźcie ofertę sklepu ORSAY. Jestem urzeczona dość obszerną kolekcją sukienek na specjalne okazje. Znajdziemy w niej suknie ślubne, suknie dla druhen, które mi osobiście bardzo kojarzą się z amerykańskim stylem. Już wyobrażam sobie spore grono pięknych panien ubranych w identyczne suknie i pozujących razem z panną młodą w letnim plenerze. Gdybym mogła najchętniej kupiłabym kilka modeli z tej kolekcji, ale jeśli musiałam już zdecydować się na jeden, wybrałam długą zwiewną suknię w kwiaty. Z kilku powodów: po pierwsze - mój wzrok od razu zatrzymał się na tych pięknych kolorach, idealnym zestawieniu pasteli, a co więcej niezwykłego uroku dodają tej kreacji kokardki zawiązane na ramionach. Jedno jest pewne. Wybierając ją na pewno nie zginiecie w tłumie, czego doświadczyłam w drodze na zdjęcia ;) 









Komentarze